tirsdag 13. mars 2012

Ny termin, nye muligheter!


















Denne terminen skal jeg ikke fordype meg videre i frisørfaget. Jeg har valgt å fordype meg i interiør noe jeg synes er svært interresant. Jeg skal være i praksis hos Løwini, som er en nordnorsk bedrift som tilbyr utvikling og leveranse av interiørløsninger for bedrifter i hele landet, samt. interiørdesign for privatmarkeder. Jeg skal være der og lære litt om interiør. Jeg gleder meg veldig til dette! Jeg skal holde på med blandt annet;

-Finne og bruke ulike kilder til inspirasjon for innredningsoppgaver
-Kunne bruke virkemidler som form, farge, tekstil, lys og proporsjoner til å skape bestemte romlige uttrykk
-Gjøre enkle idéskisser beregnet på kommunikasjon med kunde
-Kunne bruke visuelt materiale for å vise en prosess fra idé til ferdig forslag
-Kunne vurdere eget resultat i forhold til sin idé


Synes du interiør er interessant?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar